- Učitelj: Janez Kolar
- Učitelj: Vladimir Šterle
V okviru predmeta Osnove strateškega komuniciranja se boste spoznali s: temeljnimi teorijami, koncepti in aplikacijami strateškega komuniciranja za doseganje različnih organizacijskih ciljev v različnih okoljih; z vlogo načrtovanja, raziskovanja in vrednotenja v strateških komunikacijskih programih oz. kampanjah; z analizo strateških komunikacijskih tem, deležnikov in javnosti; z izbiro komunikacijske strategije; z oblikovanjem ključnih sporočil, izbiro komunikacijskih kanalov, sredstev in orodij; z vrednotenjem in merjenjem učinkov strateškega komuniciranja; z regulativnimi in etičnimi vidiki pri strateškem komuniciranju ter z medsebojno odvisnostjo praks strateškega komuniciranja, medijskih vsebin in novih medijskih tehnologij.
Prav tako boste lahko spoznali teoretične podlage in praktično uporabo strateškega komuniciranja kot namenskega komuniciranja organizacij. Lahko se boste naučili uporabe strateškega načrtovanja komunikacijskih aktivnosti (organizacij) za dosego poslovnih ciljev in v interesu javnosti tako, da boste lahko po koncu predmeta sposobni samostojno oblikovati in načrtovati učinkovite programe strateškega komuniciranja s poudarkom na analizi deležnikov, uporabi situacijske teorije javnosti, oblikovanju sporočil, izbiri komunikacijskih kanalov in orodij ter evalviranju učinkov komunikacijskih projektov/programov/kampanj.
Po opravljenem predmetu boste znali in razumeli ter v praksi aplicirali temeljne teoretične koncepte strateškega komuniciranja; okolja – prepoznavanja političnih, ekonomskih, družbenih, socialnih, kulturnih, tehnoloških vplivov, ki pogojujejo delovanje organizacij v povezavi strateškim komuniciranjem kot namenskega komuniciranja organizacij; znali boste analizirati organizacijsko okolje z namenom prepoznavanja prednosti, slabosti, groženj in priložnosti, ki delujejo v notranjem in zunanjem organizacijskem okolju in pogojujejo vsebino in obliko komunikacijskih aktivnosti. Pripravljeni boste za analiziranje in sintezo podatkov in informacij ter kompleksnih vprašanj, sprejemanja odgovornosti za svetovanje, načrtovanje in izvajanje procesov strateškega komuniciranja. Obvladali boste proces raziskovanja, načrtovanja, izvajanja in vrednotenja v strateškem komuniciranju. Razumeli boste in v praksi lahko uporabili ključna strokovna, profesionalna in etična načela pri načrtovanju in implementaciji strateškega komuniciranja organizacije ter upravljanja komunikacijskih procesov na različnih vsebinskih področjih (v odnosih z mediji, v odnosih z zaposlenimi, z lokalnim okoljem, s poslovnim in finančnim okoljem, pri odnosih v mednarodnih okoljih okolju, pri upravljanju tem).
- Učitelj: Pedja Ašanin Gole
- Učitelj: Peter Podhostnik